Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Είμαστε όλοι ντυμ'ενοι.



Αξιαγάπητοι φίλοι μου.Σήμερα πήγα με τα παιδιά μου σε ένα πάρκο δραστηριοτήτων.Εκεί υπήρχε ένα τρακτέρ ντυμένο τρένο που έσερνε κάτι καρότσες ντυμένες βαγόνια.Σε ένα ξύλινο σπιτάκι ντυμένο σταθμός περίμενε ο κόσμος(ντυμένος).Έλα όμως που δεν υπήρχε κανένας ντυμένος σταθμάρχης.Το αποτέλεσμα.Ντυμένοι γονείς με τα ντυμένα παιδιά τους έμπαιναν κρυφά μπροστά στην ουρά.Βρισιές,φτυσίματα και μέχρι και μπουνιά μάνας, ντυμένη μάνα, για να βάλει το ντυμένο παιδάκι της στο τρακτέρ-τρένο .Κανείς δεν είχε διάθεση να ακούσει.Ήθελαν όλοι να μπουν στο τρακτέρ-τρένο.Και ήταν όλοι ντυμένοι Έλληνες πολίτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου